Hungarian Champ League
"Ha nem vagy első, vesztettél."

MENÜ

szabalyzat.jpg


Szerver

Szervert a ligatagok szabadon használhatják!

Versenyzők teljes névvel szerepelhetnek kereszt majd vezetéknév

sorrendben, ékezetek nélkül!!!

Aki nem a teljes nevével megy fel szerverre

(keresztnév vezetéknév sorrendben ékezetek nélkül)

az az aktuális versenyen a BOXBÓL FOG RAJTOLNI!!!

Szerverhez jelszót a ligavezetőtől kérhettek.


Hotlaps

30 mértkör kötelező megtétele a rajthozálláshoz.

105%-on belül kell lennie a legjobb időhöz képest az induláshoz.

Verseny napján 15:50ig kell teljesíteni ezeket a feltételeket.

Aki nem teljesítni a 105%ot az nem indulhat.

Akinek 0-10kör közt van az nem indulhat.

10-20 kör közt boxrajtos büntetést kap

20-30 kör közt utolsó rajthelyes büntetést kap

Aki a mért körén vág,annak elvesszük az összes mért körét és kezdheti újra a 30 kör teljesítését!!!

-első alkalommal figyelmeztetés ( a mért körök nullázása mellett)

-második alkalommal 3 futamról eltiltom (a mért körök nullázása mellett)

-a harmadik eset után KIZÁRÁS A LIGÁBÓL!

(Tessék fékezni, ha átvágtunk egy sikánt!)



Időpontok

15:30-15:50 gyülekező szerveren

16:00 időmérő ( Létszámtól függően 1 vagy 2 részes kvalifikáció )

Az időmérő után 5 perc ( Bemelegítő ) szünet.

Versenykörülmények

Időjárás: adott

Gumikopás: 2x

Üzemanyagfogyasztás: normál

Mechanikai meghibásodás: normál (nem kell megijjedni csak ne felejtsétek a hűtést feljebb tenni és akkor nem lesz gond)

Versenytáv:65%

Törés:40%

Egyszer kötelező kiállni a boxba kerékcserére!


Megengedett segédletek

stabilitás: alacsony

automata váltó: engedélyezett

kipörgésgátló magas

kuplung: engedélyezett

abs: magas

TÖBBI SEGÉDLET NEM ENGEDÉLYEZETT!


Chatszabály

Szabadedzésen, bemelegítőn szabad.

Időmérőn futamon CHATSTOP van érvényben. Fontos: Időmérőn illetve futamon a gratulációkkal(vagy mással) várjunk addig, amíg mindenki befejezte a mért körét!


Gumik

Minden futamon csak az előre meghatározott színű gumival lehet rajthoz állni!

Teszteken mindegyik gumi szabadon használható!


Időmérő

Q2-Q3-ből áll

16:00

Q2: 15perces, ürestankos  (22versenyző)

16:20

Q3: 10perces ürestankos (10 versenyző)

12fő alatt csak Q3 van. 12-15fő esetén csak a legjobb 8 jut be a Q3ba

A Q1-Q2ben idő lejárta után kb 40-50mp cel a szerver magától továbblép. Ennek sajnos nem tudunk mit tenni ezért ehez kell alkalmazkodunk.


A hűtőt állítsuk be úgy hogy ne füstöljön a motor mert nagyon zavaró a mögöttünk lévőnek. Aki hosszasan füstöl az büntetést fog kapni. (versenyre is vonatkozik)


Fontos: Aki időmérő alatt kilép szerverről, de még időben vissza tud menni, és kvalifikálja magát

az megtarthatja a pozícióját. Aki időmérő után lép le

( vagy dobja le a szerver ) a mezőny végéről indul.

( kivéve, ha nem kapja vissza a rajthelyét automatikusan, de nem editálható )

16:40 (1 részes kvalifikáció esetén 10 perccel előbb)

Futam:65%

Rajt:Felvezetőkör, majd állórajt!

Restart NINCS!

( A felvzető kör kezdetéig KIVÉTELES OK(ok) MIATT újraindítható)


Kötelezettségek

Kultúrált viselkedés!


Ajánlott dolgok:

Mikrofon beszerzése a TS-en(Team speak) keresztül való beszélgetésekhez.


BT(Bírói Testület)

Óvásokat vizsgálják ki illettve hozzák meg az esetleges büntetéseket.A futam után 24óra áll rendelkezésre hogy benyujtsátok az óvásaitokat!

-óvást benyújtó versenyző neve(teljes név)

-ki ellen nyújt be óvást(tejles név)

-pontos videóállás

BT időbüntetést, rajthelyes büntetést, futamról való kizárást, futameltiltást vagy végleges kizárást is ítélhet. Figyelembe véve szándékosságot, illetve hogy mennyi

előny/hátrány keletkezett. Fellebezni nem lehet!

Az incidenseknél az érintett feleket is kikérdezhetjük!


Pár dolog amit a BT nagyon szigorúan vesz:

-felvezető kör alatt történt incidensek(hagyjunk helyet a másiknak)

-rajtbaleset okozása (nem itt kell megnyerni a versenyt!)

-kamikáze "előzések" (több autónyi távolságból 100% h nem tudod szabályosan kifékezni)

-kék zászlós incidensek (akit leköröznek egyértelműen lehúzódva az ideális íveről, gázelvétellel engedje el e gyorsabb versenyzőt)

-vágások (a rázókövön túl a "betonfal" elv van érvényben)

-cikázások (csak egyszeri irányváltoztatás engedélyezett)

A további versenyszituációkhoz sztem nem kell sokat hozzáfűzni. A lényeg hogy fogjuk fel hogy nem csak egyedül vagyunk a pályán és legyünk belátással a másikkal

szemben. Tehát hagyjunk helyet a másiknak és fogadjuk el azt is, hogy olykor mindenkit megelőznek. :)

Esetleges kilökés után nem köteles bevárni a másikat, de ha megteszi csökkenhet a büntetés mértéke.

Ami a vágásokat,szélesítéseket illeti, valamint a lökéseket és egyéb szabálytalanságokat, nincs felső határa a büntetéseknek. Minden egyes eset külön büntetve lesz és halmozati büntetésként kizárás is adható!!!


Pontrendszer:

15-12-10-8-7-6-5-4-3-2 valamint a 11. helyezett és attól hátrébb mindenki 1pontot kap,ha befejezi a futamot, vagy legalább annak 90%-át teljesíti!


Menü

Hírek

  • -------------------------------------------------

    KÖVETKEZŐ FUTAM

    ......................

    Helyszin: ................

     

    ------------------------------------------------

    VB Végeredménye:

    Egyéni VB:

    1. Varga T.
    148p
    2. Moldván T.
    143p
    3. Horváth Z.
    126p

     

    Konstruktőri VB:

    1. McLaren 
    274p
    2. Red Bull
    257p
    3. Mercedes
    181p

    ------------------------------------------------

     

     

  • TeamSpeak

  • Chat

    -------------------------------------------------


    | Copy this | Start New | Full Size |

    -------------------------------------------------

Weblap készítés ingyen

Asztali nézet