Szerver
Szervert a ligatagok szabadon használhatják!
Versenyzők teljes névvel szerepelhetnek kereszt majd vezetéknév
sorrendben, ékezetek nélkül!!!
Aki nem a teljes nevével megy fel szerverre
(keresztnév vezetéknév sorrendben ékezetek nélkül)
az az aktuális versenyen a BOXBÓL FOG RAJTOLNI!!!
Szerverhez jelszót a ligavezetőtől kérhettek.
Hotlaps
30 mértkör kötelező megtétele a rajthozálláshoz.
105%-on belül kell lennie a legjobb időhöz képest az induláshoz.
Verseny napján 15:50ig kell teljesíteni ezeket a feltételeket.
Aki nem teljesítni a 105%ot az nem indulhat.
Akinek 0-10kör közt van az nem indulhat.
10-20 kör közt boxrajtos büntetést kap
20-30 kör közt utolsó rajthelyes büntetést kap
Aki a mért körén vág,annak elvesszük az összes mért körét és kezdheti újra a 30 kör teljesítését!!!
-első alkalommal figyelmeztetés ( a mért körök nullázása mellett)
-második alkalommal 3 futamról eltiltom (a mért körök nullázása mellett)
-a harmadik eset után KIZÁRÁS A LIGÁBÓL!
(Tessék fékezni, ha átvágtunk egy sikánt!)
Időpontok
15:30-15:50 gyülekező szerveren
16:00 időmérő ( Létszámtól függően 1 vagy 2 részes kvalifikáció )
Az időmérő után 5 perc ( Bemelegítő ) szünet.
Versenykörülmények
Időjárás: adott
Gumikopás: 2x
Üzemanyagfogyasztás: normál
Mechanikai meghibásodás: normál (nem kell megijjedni csak ne felejtsétek a hűtést feljebb tenni és akkor nem lesz gond)
Versenytáv:65%
Törés:40%
Egyszer kötelező kiállni a boxba kerékcserére!
Megengedett segédletek
stabilitás: alacsony
automata váltó: engedélyezett
kipörgésgátló magas
kuplung: engedélyezett
abs: magas
TÖBBI SEGÉDLET NEM ENGEDÉLYEZETT!
Chatszabály
Szabadedzésen, bemelegítőn szabad.
Időmérőn futamon CHATSTOP van érvényben. Fontos: Időmérőn illetve futamon a gratulációkkal(vagy mással) várjunk addig, amíg mindenki befejezte a mért körét!
Gumik
Minden futamon csak az előre meghatározott színű gumival lehet rajthoz állni!
Teszteken mindegyik gumi szabadon használható!
Időmérő
Q2-Q3-ből áll
16:00
Q2: 15perces, ürestankos (22versenyző)
16:20
Q3: 10perces ürestankos (10 versenyző)
12fő alatt csak Q3 van. 12-15fő esetén csak a legjobb 8 jut be a Q3ba
A Q1-Q2ben idő lejárta után kb 40-50mp cel a szerver magától továbblép. Ennek sajnos nem tudunk mit tenni ezért ehez kell alkalmazkodunk.
A hűtőt állítsuk be úgy hogy ne füstöljön a motor mert nagyon zavaró a mögöttünk lévőnek. Aki hosszasan füstöl az büntetést fog kapni. (versenyre is vonatkozik)
Fontos: Aki időmérő alatt kilép szerverről, de még időben vissza tud menni, és kvalifikálja magát
az megtarthatja a pozícióját. Aki időmérő után lép le
( vagy dobja le a szerver ) a mezőny végéről indul.
( kivéve, ha nem kapja vissza a rajthelyét automatikusan, de nem editálható )
16:40 (1 részes kvalifikáció esetén 10 perccel előbb)
Futam:65%
Rajt:Felvezetőkör, majd állórajt!
Restart NINCS!
( A felvzető kör kezdetéig KIVÉTELES OK(ok) MIATT újraindítható)
Kötelezettségek
Kultúrált viselkedés!
Ajánlott dolgok:
Mikrofon beszerzése a TS-en(Team speak) keresztül való beszélgetésekhez.
BT(Bírói Testület)
Óvásokat vizsgálják ki illettve hozzák meg az esetleges büntetéseket.A futam után 24óra áll rendelkezésre hogy benyujtsátok az óvásaitokat!
-óvást benyújtó versenyző neve(teljes név)
-ki ellen nyújt be óvást(tejles név)
-pontos videóállás
BT időbüntetést, rajthelyes büntetést, futamról való kizárást, futameltiltást vagy végleges kizárást is ítélhet. Figyelembe véve szándékosságot, illetve hogy mennyi
előny/hátrány keletkezett. Fellebezni nem lehet!
Az incidenseknél az érintett feleket is kikérdezhetjük!
Pár dolog amit a BT nagyon szigorúan vesz:
-felvezető kör alatt történt incidensek(hagyjunk helyet a másiknak)
-rajtbaleset okozása (nem itt kell megnyerni a versenyt!)
-kamikáze "előzések" (több autónyi távolságból 100% h nem tudod szabályosan kifékezni)
-kék zászlós incidensek (akit leköröznek egyértelműen lehúzódva az ideális íveről, gázelvétellel engedje el e gyorsabb versenyzőt)
-vágások (a rázókövön túl a "betonfal" elv van érvényben)
-cikázások (csak egyszeri irányváltoztatás engedélyezett)
A további versenyszituációkhoz sztem nem kell sokat hozzáfűzni. A lényeg hogy fogjuk fel hogy nem csak egyedül vagyunk a pályán és legyünk belátással a másikkal
szemben. Tehát hagyjunk helyet a másiknak és fogadjuk el azt is, hogy olykor mindenkit megelőznek. :)
Esetleges kilökés után nem köteles bevárni a másikat, de ha megteszi csökkenhet a büntetés mértéke.
Ami a vágásokat,szélesítéseket illeti, valamint a lökéseket és egyéb szabálytalanságokat, nincs felső határa a büntetéseknek. Minden egyes eset külön büntetve lesz és halmozati büntetésként kizárás is adható!!!
Pontrendszer:
15-12-10-8-7-6-5-4-3-2 valamint a 11. helyezett és attól hátrébb mindenki 1pontot kap,ha befejezi a futamot, vagy legalább annak 90%-át teljesíti!
Hírek
KÖVETKEZŐ FUTAM
......................
Helyszin: ................
------------------------------------------------
VB Végeredménye:
Egyéni VB:
1. | Varga T. |
148p |
2. | Moldván T. |
143p |
3. | Horváth Z. |
126p |
Konstruktőri VB:
1. | McLaren |
274p |
2. | Red Bull |
257p |
3. | Mercedes |
181p |
------------------------------------------------